DANE KONTA DO DOKONANIA WPŁATY
Bachleda Kongresy Eventy Sp. z o. o.
ul. Krupówki 29 | 34-500 Zakopane
nazwa banku: Santander Bank Polska S. A.
nr konta: 66 1090 1838 0000 0001 1926 0858
Tytuł przelewu: PTD + imię i nazwisko uczestnika
Za udział w Zjeździe zostanie wystawiona faktura VAT w stawce 23% po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Organizatora.
WARUNKI REZYGNACJI | ANULACJA | REKLAMACJA
1. Rezygnację z udziału w Zjeździe można zgłosić wyłącznie drogą mailową na następujący adres biuro@grupabachleda.pl.
2. Datą anulacji zgłoszenia jest data wpłynięcia wiadomości e-mail do Organizatora Logistycznego.
3. Rezygnacja z udziału w Zjeździe zostanie potwierdzona przez Organizatora Logistycznego drogą mailową.
4. Uczestnik może dokonać bezkosztowej anulacji uczestnictwa w terminie do 21 lutego 2026 r. Po tym terminie obowiązywać będą następujące koszty rezygnacji:
- rezygnacja z udziału między 22.02.2026 r. a 21.03.2026 r. powoduje obciążenie Uczestnika/Płatnika 30% kosztami,
- rezygnacja z udziału między 22.03.2026 r. a 20.04.2026 r. powoduje obciążenie Uczestnika/Płatnika 50% kosztami,
- rezygnacja z udziału między 21.04.2026 r. a 30.04.2026 r. powoduje obciążenie Uczestnika/Płatnika 75% kosztami,
- rezygnacja z udziału w Zjeździe po 30.04.2026 r. powoduje obciążenie Uczestnika/Płatnika 100% kosztami.
5. Niewzięcie udziału w Zjeździe bez uprzedniego poinformowania Organizatora Logistycznego o niemożności wzięcia udziału do dnia 01.05.2026 r., w formie anulacji mailowej, nie jest traktowane jako rezygnacja z uczestnictwa i skutkuje obciążeniem pełnymi kosztami uczestnictwa, chyba że zaistnieją okoliczności niezależne od Uczestnika (siła wyższa).
6. Istnieje możliwość przepisania kwoty na innego Uczestnika, wymaga to jednak indywidualnego uzgodnienia oraz mailowej akceptacji Organizatora Logistycznego.
7. Wszelkie reklamacje zgłaszane przez Uczestników Zjazdu wobec Organizatora Logistycznego lub Organizatora Kształcenia powinny być składane wyłącznie w formie pisemnej, za pośrednictwem listu poleconego z potwierdzeniem odbioru, na adres wskazany przez Organizatora Logistycznego. Działanie to ma na celu zapewnienie odpowiedniej dokumentacji i umożliwienie rzetelnego rozpatrzenia reklamacji.
8. Reklamacje Uczestników Zjazdu mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Zjazdu, chyba, że Uczestnik nie był w stanie zgłosić reklamacji w tym terminie z przyczyn od niego niezależnych (siła wyższa).
9. Reklamacje zgłoszone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane o czym Uczestnik zostanie poinformowany.
10. Reklamacja powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko Uczestnika, adres e-mail, numer telefonu, a także szczegółowy opis sytuacji stanowiącej podstawę reklamacji, wskazanie miejsca oraz daty zdarzenia, wraz z uzasadnieniem reklamacji.
11. Decyzja Organizatora Logistycznego bądź Organizatora Kształcenia w przedmiocie reklamacji jest ostateczna w ramach wewnętrznej procedury reklamacyjnej, jednakże Uczestnik ma prawo do dochodzenia swoich praw na drodze sądowej lub poprzez inne dostępne formy rozstrzygania sporów.
12. Organizatorzy zobowiązują się do rzetelnego rozpatrywania wszelkich reklamacji z pełnym poszanowaniem interesu i dobra Uczestnika, starając się rozwiązywać wszelkie spory w sposób sprawiedliwy i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegóły w Regulaminie.